Hoe word ik lid?

Natuurlijk kunt u lid worden van de postzegelvereniging Drachten. Het kost € 35,00 per jaar. Maar daar krijgt u veel voor terug!

U bent welkom op de avonden. U kunt meedoen aan de
Rondzenddienst. En u krijgt het maandblad van de NVPB. Dit maandblad kost alleen al €33,10 per jaar. Meer over dit tijdschrift is te vinden op de site van het Maandblad Philatelie.

Er is ook de mogelijkheid om lid te worden zonder het maandblad. Omdat u bijvoorbeeld al via een andere vereniging het blad ontvangt. U wordt dan ook via ons geen lid van de Bond en heeft dan ook geen toegang tot kortingen die via de Bond geregeld worden maar wel recht op de korting van 5% op toebehoren bij Postzegel- en Muntenhandel Feddema. De kosten van dit lidmaatschap zijn € 17,50 per jaar.

U kunt zich opgeven met telefonische opgave bij de secretaris, via de email of met een formulier dat u haalt bij Postzegel- en Muntenhandel Feddema aan de Stationsweg 38 in Drachten en dan opstuurt. U kunt natuurlijk ook langs komen op onze gezellige avonden of de zaterdagse ruilbeurzen, zie hiervoor onze agenda.

In het kort de voordelen: